loading...
جدید ترین اخبار فوتبال و دیگر ورزش ها
porima بازدید : 3 جمعه 1392/04/14 نظرات (1)

جام ورزشی، این روزها بازار کری خوانی بین مدیران باشگاه های سرخابی داغ است و هر کدام به فراخور حال خود متلکی بار نفر دیگر میکند.

علی فتح الله زاده امشب تیمش را با پرواز اختصاصی تابان عازم اوکراین می کند و از همین خط پروازی برای پرواز به تایلند و کره جنوبی نیز بهره می گیرد.

فتح الله زاده ساعتی قبل در محفلی خصوصی به نزدیکانش گفته:تا رویانیان بخواهد هواپیمایش را رنگ کند ما با هواپیمایمان رسیده ایم اوکراین و تایلند و کره جنوبی.

گویا این کری داغ قرار است فردا در برنامه ورزش و مردم به مسایل مالی کشیده شود.

porima بازدید : 5 جمعه 1392/04/14 نظرات (0)

جام ورزشی، درحالی که تیم استقلال امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی بازی دوستانه ای مقابل منتخب کرج انجام داد شایعه ای به گوش رسید.

شایعه مذاکرات خسرو حیدری با سپاهان برای هوادارانی که اخبار نقل و انتقالات این تیم را پیگیری می کنند شوکی خواهد بود.

این بازیکن سابقه جدایی از استقلال و پیوستن به سپاهان را دارد.

با این حال این خبر فقط در شنیده هاست.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد این شایعه اظهار داشت: ما یک جای خالی داریم که این جای خالی را با نظر کرانچار پر می کنیم و به زودی بازیکن جدید خود را جذب می کنیم.

porima بازدید : 4 جمعه 1392/04/14 نظرات (0)

به گزارش  تسنیم، تمرین نوبت صبح  امروز پرسپولیس از ساعت 10:35 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که طی آن بازیکنان این تیم به ریکاوری پرداختند.

* محمدحسین کنعانی و رضا حقیقی به علت مصدومیت جزیی که پیدا کرده‌اند در این تمرین حضور نداشتند. کنعانی از ناحیه مچ پا و حقیقی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده‌اند.

* 3 بازیکن تستی در تمرین امروز حضور داشتند.

* امیر عابدزاده، دروازه‌بان پرسپولیس که به علت مصدومیت از ناحیه دست چند جلسه‌ای با سرخپوشان تمرین نکرده بود امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد. قاسم دهنوی هم در این تمرین حضور داشت.

* علی دایی، سرمربی پرسپولیس در تمام طول مدت تمرین کنار زمین نشسته بود و دقایقی را هم مشغول روزنامه خواندن بود.

* علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس امروز با سرخپوشان به تمرین پرداخت. حقیقی در حال حاضر عضو تیم روبین کازان روسیه است امابه خاطر اینکه از شرایط بدنی دور نماند در کنار سرخپوشان به تمرین پرداخت.

* حدود 30 هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

* یکی از بازیکنان مدرسه فوتبال پرسپولیس با لباس مجتبی جباری هافبک استقلال در درفشی‌فر حضور پیدا کرده بود!

* سر و صدای بازیکنان مدرسه فوتبال پرسپولیس باعث شده بود تا لحظاتی ورزشگاه درفشی‌فر تحت تاثیر آنها قرار گیرد.

* طبق معمول روزهای گذشته سعید شرینی و محمد پنجعلی به طور همزمان در تمرین حضور داشتند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز زیر نظر محمد مولایی به دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند. 

* به صلاحدید کادر فنی پرسپولیس امروز در تمرین نوبت صبح خبری از کار با توپ نبود.

* تمرین پرسپولیسی‌ها پس از 45 دقیقه به اتمام رسید.

* بعد از پایان تمرین علی دایی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکن مونته‌نگرویی که در روزهای اخیر به صورت آزمایشی در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود، در تمرین امروز حضور نداشت. 

* علیرضا حقیقی بعد از پایان تمرین سرخپوشان به صورت اختصاصی به تمرینات خود ادامه داد. 

* دویدن دور زمین برنامه بازیکنان چون پیام صادقیان، قاسم دهنوی و فرشاد قاسمی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس بود.

* امیر عابدزاده بعد از تمرین به صورت اختصاصی زیر نظر مولایی تمرین کرد.

porima بازدید : 6 جمعه 1392/03/17 نظرات (0)

 ایوان گازیدیس، مدیر ارشد اجرایی آرسنال گفته آنها توان مالی لازم برای خرید وین رونی را دارند.

آرسن ونگر گفته بود اگر رونی فروختنی باشد خرید او کار سختی نیست و گفته می‌شود رونی هم از رفتن به آرسنال بدش نمی‌آید.

از گازیدیس پرسیدند آیا آرسنال می‌تواند بیست و چند میلیون یورو برای خرید رونی بپردازد و دستمزد 200هزار یورویی در هفته‌ای او را هم پرداخت کند و او گفت: «البته که می‌توانیم این کار را بکنیم. حتی بیشتر از این را هم می‌توانیم.

ما مبلغ مشخصی در صندوق خود پس‌انداز کرده‌ایم. سودهای جدیدی هم در راه‌اند و با همه این‌ها می‌توانیم کاری کنیم که به هیجان بیایید.

اگر آرسن فکر می‌کند خرید بازیکنان بزرگ کار درستی است، مشکلی نیست. امسال همان سالی است که مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدیم و برایش برنامه داشتیم. امسال توان مالی ما اوج می‌گیرد.

ما می‌توانیم به گزینه‌هایی فکر کنیم که پیش‌تر ظرفیت اقتصادی‌اش را نداشتیم. ما در دو فصل پیش رو پیشرفت خواهیم کرد و این برای باشگاه عالی است.»

او می‌گوید آرسنال می‌تواند به حد بایرن مونیخ برسد: «ما باید بتوانیم در سطح باشگاهی مانند بایرن مونیخ رقابت کنیم. نه این که حالا در آن سطح باشیم، بلکه باید پیشرفت کنیم تا به آن سطح برسیم. اما به نظرم ما باشگاهی بی‌نهایت جاه‌طلب هستیم.»

porima بازدید : 6 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

مجتبی تقوی، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عنوان سرمربی جدید مس کرمان و جایگزین بوناچیچ انتخاب شد. این انتصاب یکشنبه گذشته انجام شد

porima بازدید : 5 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه السد دوحه به مصاف تیم ملی قطر رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم به پیروزی رسید. تنها گل ایران را رضا قوچان نژاد در دقیقه 66 وارد دروازه قطر کرد تا شاگردان کارلوس کی روش 10 امتیازی شوند و شانس خود برای صعود به جام جهانی را افزایش دهند.

porima بازدید : 5 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

احمد جمشیدی، بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان یکشنبه گذشته با انعقادی قراردادی یک ساله به تیم استقلال پیوست. پیش از ین مهدی نظری، مهاجم فصل گذشته فجرسپاسی شیرایز نیز به استقلال پیوسته بود. این دو بازیکن در شرایطی به استقلال پیوستند که فصل گذشته جزو بازیکنان خبرساز بودند و حرف و حدیث زیادی در مورد عملکردشان در دیدار روبروی استقلال مطرح شد. سیدمهدی سیدصالحی بازیکن فصل پیش تراکتورسازی و میثم حسینی بازیکن فصل قبل نفت تهران که هر دو سابقه حضور در تیم استقلال را دارند با پرسپولیس به توافق رسیدند تا فصل آینده پیراهن سرخ را برتن کند

porima بازدید : 4 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

تیم ملی پرورش اندام ایران دوشنبه گذشته و در پایان مسابقات قهرمانی آسیا با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و چهار نشان برنز به مقام قهرمانی دست یافت. این رقابت ها در قزاقستان جریان داشت.

porima بازدید : 3 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

با دستور مديرعامل استقلال اين باشگاه با نيلسون و پولادي به توافق رسيده بود.
       
جام ورزشي؛ سيدمهدي رحمتي در نهايت در استقلال ماند تا با وجود حرف و حديث‌هاي بسياري که در مورد جدايي او به گوش مي‌رسيد، يک فصل ديگر در جمع آبي‌پوشان حضور داشته باشد. اما قبل از اينکه دروازه‌بان استقلال جلسه‌اي با فتح الله زاده برگزار کند و براي ماندن به توافق برسد، مذاکراتي با دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان داشت که در اين ميان احتمال حضورش در تيم سرخپوش بيشتر به نظر مي‌رسيد.

اما حاجي که مي‌دانست با رفتن رحمتي هواداران بسيار ناراحت مي‌شدند از همان روزهاي ابتدايي که شايعه رفتن اين دورازه‌بان مطرح شد به فکر زدن پاتک به رقيب ديرينه خود بود تا در فصل نقل و انتقالات بازنده شناخته نشود. او به معاون باشگاه دستور داده بود که باب مذاکره را با نيلسون و پولادي باز کند تا در صورت حضور يک بازيکن آبي‌پوش در تيم رقيب بتواند دو بازيکن آنها را به استقلال بياورد تا مقابل رويانيان کم نياورده باشد.

شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که مذاکرات معاون باشگاه با مدير برنامه نيلسون موفقيت‌آميز بود و حتي با پيشنهاد مالي استقلال نيز موافقت شد تا فتح الله زاده او را در آب‌نمک بخواباند تا در صورت جدايي رحمتي، جانشين خوبي براي او داشته باشد. مهرداد پولادي ديگر بازيکن خوب پرسپوليس در فصل پيش بود که استقلالي‌ها روي او نيز دست گذاشتند و با وجود پيشنهاد بسيار بالا و نجومي که ارائه کرد، مديرعامل استقلال با درخواست او موافق بود.

اما ماندن سيدمهدي رحمتي در استقلال سبب شد تا مسئولان باشگاه مذاکرات با دو بازيکن سرخپوش را هم مختومه اعلام کنند و ديگر سراغ آنها نروند. وقتي قرار شد بازيکني از استقلال به پرسپوليس نرود، ديگر نيازي نبود پول آنچناني هم به پولادي داده شود و به همين علت بود که استقلالي‌ها با پژمان نوري وارد مذاکره شدند.

porima بازدید : 2 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

به گزارش افکارنیوز، دیدار نمادین تیم‌های منتخب جهان و یاران میشاییل بالاک چهارشنبه شب در شهر لایپزیک آلمان و در ورزشگاه ردبول آره‌نا برگزار شد و مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران در کنار بزرگان و ستارگان دنیای فوتبال به میدان رفت.

این بازی که به مناسبت خداحافظی بالاک یکی از ستارگان فوتبال آلمان تدارک دیده شده بود شاهد حضور ستارگان برتر دنیای فوتبال بود.

در تیم منتخب جهان که هدایت آن را ژوزه مورینیو سرمربی جدید چلسی بر عهده داشت، بازیکنانی نظیر شوچنکو، اسین، دروگبا، ینس لمن، لوتار ماتئوس، فیلیپ لام، ندود، مهدوی‌کیا و ... حضوز داشتند و در آن سوی میدان در تیم میشاییل بالاک که هدایت آن برعهده رودی فولر سرمربی سابق تیم ملی آلمان بود بازیکنانی نظیر رنه آدلر، دیتمار هامن، کریتسن ورنز، میشاییل شوماخر (اسطوره فرمول‌یک)، حسن صالح حمیدزیچ و ... حضور داشتند.

در این بازی مهدی مهدوی‌کیا موشک ایرانی ۸۲ دقیقه در ترکیب تیم مورینیو به میدان رفت و نشان داد که همچنان توانایی بازی پس از بازنشستگی را هم دارد.

هافبک سابق تیم ملی کشورمان در این دیدار هم شماره ۲ بر تن کرده بود.

تیم منتخب جهان این بازی را در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود پایان داد تا هافبک ملی‌پوش ژرمن‌ها به طور رسمی از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند.

بالاک در مدت حضورش در دنیای فوتبال، با بایرلورکوزن نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و با تیم ملی فوتبال آلمان در جام‌ جهانی ۲۰۰۲ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ به مقام نایب قهرمانی رسید.

porima بازدید : 5 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال لبنان حریف آینده تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، سه شنبه شب میزبان کره جنوبی بود و در حالی که تا دقیقه 97 با یک گل از حریف نامدار خود پیش بود، در نهایت به تساوی یک بر یک دست یافت تا شانس رسیدن به جام جهانی را از دست بدهد. لبنان باید روز سه شنبه 21 خرداد در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال ایران برود

porima بازدید : 3 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

جام ورزشي؛ مدافع ایرانی الاصل باشگاه دپورتیو کانسپسیون شیلی که علاقه زیادی به بازی در تیم ملی دارد ساعاتي قبل در صفحه اش در شبکه اجتماعی خبر داد که وارد ترکیه شده و منتظر پروازش به سمت تهران است
منوچهری قصد دارد امسال در یکی از تیم های لیگ برتری شانسش را امتحان کند تا در صورت رسیدن تیم ملی به جام جهانی، کارلوس کی روش او را هم در فهرست نفرات منتخبش قرار دهد

porima بازدید : 6 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران که برای رسیدن به جام جهانی برزیل از شانس کمی برخوردار بود، سه شنبه شب با پیروزی برابر قطر از لبه پرتگاه سقوط به جاده برزیل برگشت. ضمن اینکه در نقل و انتقالات لیگ سیزدهم نیز چند جابجایی صورت گرفت که طی آن دو بازیکن پیشین استقلال با پرسپولیس به توافق رسیدند و البته بازیکنانی که خبرساز شده بودند به استقلال پیوستند

درباره ما
Profile Pic
این سایت درساعت 8روز16 خرداد92 توسط گروه porimanراه اندازی شده تا اخربن اخبار ورزشی را به اطلاع برساند. باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما هوادار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 312
  • کدهای اختصاصی

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    دريافت كد دعاي فرج