loading...
جدید ترین اخبار فوتبال و دیگر ورزش ها
porima بازدید : 4 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه السد دوحه به مصاف تیم ملی قطر رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم به پیروزی رسید. تنها گل ایران را رضا قوچان نژاد در دقیقه 66 وارد دروازه قطر کرد تا شاگردان کارلوس کی روش 10 امتیازی شوند و شانس خود برای صعود به جام جهانی را افزایش دهند.

porima بازدید : 4 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

احمد جمشیدی، بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان یکشنبه گذشته با انعقادی قراردادی یک ساله به تیم استقلال پیوست. پیش از ین مهدی نظری، مهاجم فصل گذشته فجرسپاسی شیرایز نیز به استقلال پیوسته بود. این دو بازیکن در شرایطی به استقلال پیوستند که فصل گذشته جزو بازیکنان خبرساز بودند و حرف و حدیث زیادی در مورد عملکردشان در دیدار روبروی استقلال مطرح شد. سیدمهدی سیدصالحی بازیکن فصل پیش تراکتورسازی و میثم حسینی بازیکن فصل قبل نفت تهران که هر دو سابقه حضور در تیم استقلال را دارند با پرسپولیس به توافق رسیدند تا فصل آینده پیراهن سرخ را برتن کند

porima بازدید : 4 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

تیم ملی پرورش اندام ایران دوشنبه گذشته و در پایان مسابقات قهرمانی آسیا با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و چهار نشان برنز به مقام قهرمانی دست یافت. این رقابت ها در قزاقستان جریان داشت.

porima بازدید : 3 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

با دستور مديرعامل استقلال اين باشگاه با نيلسون و پولادي به توافق رسيده بود.
       
جام ورزشي؛ سيدمهدي رحمتي در نهايت در استقلال ماند تا با وجود حرف و حديث‌هاي بسياري که در مورد جدايي او به گوش مي‌رسيد، يک فصل ديگر در جمع آبي‌پوشان حضور داشته باشد. اما قبل از اينکه دروازه‌بان استقلال جلسه‌اي با فتح الله زاده برگزار کند و براي ماندن به توافق برسد، مذاکراتي با دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان داشت که در اين ميان احتمال حضورش در تيم سرخپوش بيشتر به نظر مي‌رسيد.

اما حاجي که مي‌دانست با رفتن رحمتي هواداران بسيار ناراحت مي‌شدند از همان روزهاي ابتدايي که شايعه رفتن اين دورازه‌بان مطرح شد به فکر زدن پاتک به رقيب ديرينه خود بود تا در فصل نقل و انتقالات بازنده شناخته نشود. او به معاون باشگاه دستور داده بود که باب مذاکره را با نيلسون و پولادي باز کند تا در صورت حضور يک بازيکن آبي‌پوش در تيم رقيب بتواند دو بازيکن آنها را به استقلال بياورد تا مقابل رويانيان کم نياورده باشد.

شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که مذاکرات معاون باشگاه با مدير برنامه نيلسون موفقيت‌آميز بود و حتي با پيشنهاد مالي استقلال نيز موافقت شد تا فتح الله زاده او را در آب‌نمک بخواباند تا در صورت جدايي رحمتي، جانشين خوبي براي او داشته باشد. مهرداد پولادي ديگر بازيکن خوب پرسپوليس در فصل پيش بود که استقلالي‌ها روي او نيز دست گذاشتند و با وجود پيشنهاد بسيار بالا و نجومي که ارائه کرد، مديرعامل استقلال با درخواست او موافق بود.

اما ماندن سيدمهدي رحمتي در استقلال سبب شد تا مسئولان باشگاه مذاکرات با دو بازيکن سرخپوش را هم مختومه اعلام کنند و ديگر سراغ آنها نروند. وقتي قرار شد بازيکني از استقلال به پرسپوليس نرود، ديگر نيازي نبود پول آنچناني هم به پولادي داده شود و به همين علت بود که استقلالي‌ها با پژمان نوري وارد مذاکره شدند.

porima بازدید : 2 پنجشنبه 1392/03/16 نظرات (0)

به گزارش افکارنیوز، دیدار نمادین تیم‌های منتخب جهان و یاران میشاییل بالاک چهارشنبه شب در شهر لایپزیک آلمان و در ورزشگاه ردبول آره‌نا برگزار شد و مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران در کنار بزرگان و ستارگان دنیای فوتبال به میدان رفت.

این بازی که به مناسبت خداحافظی بالاک یکی از ستارگان فوتبال آلمان تدارک دیده شده بود شاهد حضور ستارگان برتر دنیای فوتبال بود.

در تیم منتخب جهان که هدایت آن را ژوزه مورینیو سرمربی جدید چلسی بر عهده داشت، بازیکنانی نظیر شوچنکو، اسین، دروگبا، ینس لمن، لوتار ماتئوس، فیلیپ لام، ندود، مهدوی‌کیا و ... حضوز داشتند و در آن سوی میدان در تیم میشاییل بالاک که هدایت آن برعهده رودی فولر سرمربی سابق تیم ملی آلمان بود بازیکنانی نظیر رنه آدلر، دیتمار هامن، کریتسن ورنز، میشاییل شوماخر (اسطوره فرمول‌یک)، حسن صالح حمیدزیچ و ... حضور داشتند.

در این بازی مهدی مهدوی‌کیا موشک ایرانی ۸۲ دقیقه در ترکیب تیم مورینیو به میدان رفت و نشان داد که همچنان توانایی بازی پس از بازنشستگی را هم دارد.

هافبک سابق تیم ملی کشورمان در این دیدار هم شماره ۲ بر تن کرده بود.

تیم منتخب جهان این بازی را در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود پایان داد تا هافبک ملی‌پوش ژرمن‌ها به طور رسمی از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند.

بالاک در مدت حضورش در دنیای فوتبال، با بایرلورکوزن نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و با تیم ملی فوتبال آلمان در جام‌ جهانی ۲۰۰۲ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ به مقام نایب قهرمانی رسید.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
این سایت درساعت 8روز16 خرداد92 توسط گروه porimanراه اندازی شده تا اخربن اخبار ورزشی را به اطلاع برساند. باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما هوادار کدام تیم هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 298
  • کدهای اختصاصی

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    دريافت كد دعاي فرج